Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Glazenrekken + Plinten

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
ERIK.

ERIK.


Aantal berichten : 163
Punten : 173
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Wezep

Character sheet
u77777777777777:

Glazenrekken + Plinten Empty
BerichtOnderwerp: Glazenrekken + Plinten   Glazenrekken + Plinten Icon_minitimedi okt 20, 2009 1:46 am

Gegroet medemensen,

Ik zag van deweek dat Wesley en Erik van de Rozenberg heel mooi bezig zijn geweest in de keet, want ze hadden namelijk het glazenrek opgehangen! Very Happy Dit zag er super uit, alleen was het rek niet lang genoeg voor alle glazen. (ondanks dat er weer 2 gesneuveld zijn. Razz) Daarom hebk nog maar een rek meegenomen, en Tommy heeft de klemmen er al heel mooi opgemaakt, dan kan Wesley em zo aan het plafond rammen. 8) Ook een paar plintjes waren niet verkeerd al zeg ik et zelf, ze staan vooral mooi voor langs de rand van de bar, als we die eerst doen, en daarna kijken voor langs de muren. 👅 Dan ziet et er al een stuk netter uit. Nu alle koppen nog bij elkaar voor wat bierfilters en eventuele kerstverlichting etc. :) Ook moeten we even kijken bij de Formido ( EN SNEL ) voor die dekplaten, ze worden denk ik over niet zo lang ( Razz ) opgehaald, en ze zijn alst goed is gratis, want ze worden toch weg gegooit. T zijn allemaal MDF en spaanplaten, en daar kan je genoeg mee doen.
Eens even kijken of mijn baas hiermee akkoord gaat. 👅
Dat was het wel weer voor mij. :cheers:


Met vriendelijke groet,

Jan Peter Balkenende

ERIK. 👅

Oja, Wesley als je deze topic leest, post dan gelijk die foto van de glazenrek er vast onder. :) Die had je toch Very Happy?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twegmrz.com / www.dekeetwtc.forummotion.com
Wesley
Admin
Admin
Wesley


Aantal berichten : 244
Punten : 413
Registratiedatum : 09-09-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Wezep

Glazenrekken + Plinten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glazenrekken + Plinten   Glazenrekken + Plinten Icon_minitimedi okt 20, 2009 3:35 am

heey jonge heel mooi en duidelijk berichtje!

Ja die foto heb ik in de keet op de pc ik zal hem vandaaag wel ff uplouden.
ja we meote even zien dat we super veel plate krijgen dan kunnen we die mooi aan de muur make,,


Ik zat er aan te denken als we die platen hebben dat we dan

1-eerst alles van de muur afhalen
2-de platen eraan maken.
3-de plinten eraan maken.
en 4 - de over gebleven stukken tapijt hierbij praat ik over die zwarte strukken dat we die dan mooi netjes op de grond maken ...

dat is mijn optie

btw,, nice avater:P

grtz wesley
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dekeetwtc.actieforum.com
ERIK.

ERIK.


Aantal berichten : 163
Punten : 173
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Wezep

Character sheet
u77777777777777:

Glazenrekken + Plinten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glazenrekken + Plinten   Glazenrekken + Plinten Icon_minitimedi okt 20, 2009 5:19 am

Ja dat zou een optie kunnen zijn ja. :)
Ik ben wel voor, zowieso dat we alle muren weer opnieuw strak gaan maken. :)
En dan idd, die plinten, dan eventueel nog een vlag, of een postertje, maar dan vind ik dat er niet meer moet worden gekladdert op de muren enzo. :oops: Dat maakt het toch weer een stuk slordiger. :)
Als we nou als voorbeeld Sportman Team nemen.. Razz
Dan word het vast een mooie keet. Very Happy
Is het al natuurlijk. :oops:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twegmrz.com / www.dekeetwtc.forummotion.com
Wesley
Admin
Admin
Wesley


Aantal berichten : 244
Punten : 413
Registratiedatum : 09-09-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Wezep

Glazenrekken + Plinten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glazenrekken + Plinten   Glazenrekken + Plinten Icon_minitimeza okt 24, 2009 7:48 am

ja idd, we moeten even platen zien te regelen en dan wou ik alle tapiijt van de mure afhalen,
en dan die plate er tegen aan make,

verder wou ik met de overgebleven stukken, :Tapijt" hier praat ik over de zwarte stukken netjes op de grond maken...

grtz Wesley,,
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dekeetwtc.actieforum.com
Tommy

Tommy


Aantal berichten : 141
Punten : 174
Registratiedatum : 09-09-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Wezep

Glazenrekken + Plinten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glazenrekken + Plinten   Glazenrekken + Plinten Icon_minitimeza okt 24, 2009 10:10 am

idd Wink en wat zullen we over dat tapijt doen dat al tegen de muur aanzit?? dan heb ik het niet over die zwarte stukken maar over die grote met allerlei kleuren enz.. het is veel werk om het eraf te halen maar dat moeten we gwoon laten zitten , eigenlijk kan je er ng wel een laag overheen doen want dat heb je nog meer warmte en dan pas die platen er an timmeren.
mij lijkt eerst de optie om die gaten een keer op te vullen. ik denk dat het al heel veel helpt Very Happy

en ik vind het super mooi geworden met die plinten en die glazenrekken Very Happy ik heb ook nog glazen maar me pa zou ze een x van zolder afhalen en ik weet zo niet wanneer maar dat krijgen jullie dan nog wel te horen

spreek jullie wel weer;) en we drinken er vanavond een paar op de keet!!!Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
ERIK.

ERIK.


Aantal berichten : 163
Punten : 173
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Wezep

Character sheet
u77777777777777:

Glazenrekken + Plinten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glazenrekken + Plinten   Glazenrekken + Plinten Icon_minitimeza okt 24, 2009 6:22 pm

Jaa, super. Het gaat echt vooruit met de Keet, al zeg ik het zelf? :cheers:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twegmrz.com / www.dekeetwtc.forummotion.com
Wesley
Admin
Admin
Wesley


Aantal berichten : 244
Punten : 413
Registratiedatum : 09-09-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Wezep

Glazenrekken + Plinten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glazenrekken + Plinten   Glazenrekken + Plinten Icon_minitimedi okt 27, 2009 3:52 am

jaja dat gaat goedL:D die stukke tapijt met die kleure moeten er ook allemaal af alles en dikke platen er tegen aan timmern dan komt het goed en sit alles strak op elkaar
als we dat zo doen \is het ook warm en hebben we ook geen gaten en kieren meer kiek, dat is much better dan wat we nu hebbe snmap hoe>

Grtz wesley


-->Proud owner of tha keet wtc<--
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dekeetwtc.actieforum.com
ERIK.

ERIK.


Aantal berichten : 163
Punten : 173
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Wezep

Character sheet
u77777777777777:

Glazenrekken + Plinten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glazenrekken + Plinten   Glazenrekken + Plinten Icon_minitimedi okt 27, 2009 3:56 am

Ye, inderdaad. Die tapijt ertussen sluit de kiertjes af ja.
Maar we moeten alleen nog een plek vinden waar we van die platen mogen hebben.
Ik hoorde op het werk, dat die platen bijna allemaal retour gaan naar de leverancier. :S
Terwijl ze eerder gewoon werden opgehaalt door jongelui.
Misschien is dat wel verandert.
Maar ik zal proberen even door te zeuren zodat wij nog wel een keer wat platen kunnen krijgen.

FF Off-TopiC:

Ik heb vrij gekregen voor walibi zaterdag. :)
Moest van 8-17 werken, maar nu maar van 8-10, alleen even helpen aan het begin. Very Happy
Hoelaat wouden jullie gaan dan? Iemand uit me klas zei dat als je niet op tijd bent dat het park vol zit en dan kom je er niet meer bij in, die werkt bij walibi. Dus als we gewoon op tijd gaan..
Als het allemaal niet door gaat meld het dan maar even, dan zeg ik dat ik wel gewoon kan werken, dat kan toch nog gewoon. Razz
Haha nouja we zien wel even. :)

Greetz,

ERIK.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twegmrz.com / www.dekeetwtc.forummotion.com
Tommy

Tommy


Aantal berichten : 141
Punten : 174
Registratiedatum : 09-09-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Wezep

Glazenrekken + Plinten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glazenrekken + Plinten   Glazenrekken + Plinten Icon_minitimedi okt 27, 2009 4:08 am

jah idd, dat komt allemaal wel goed;)

we halen gwoon al dat tapijt eraf maar heb je dan nog wel genoeg warmtee?? want ik neem aan dat die lagen tapijt veel dikker zijn dus ik denk dat je beter 8ter die houten platen dat je daar ook nog wat iets van isolatie doet;) dan heb je het ook meteen goed voor elkaar en met een kacheltje erbij heb je het lekker warm!! Very Happy


greetzz tommy
Terug naar boven Ga naar beneden
Wesley
Admin
Admin
Wesley


Aantal berichten : 244
Punten : 413
Registratiedatum : 09-09-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Wezep

Glazenrekken + Plinten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glazenrekken + Plinten   Glazenrekken + Plinten Icon_minitimedi okt 27, 2009 7:21 am

jaja,, kachel krijgen we maybe van michelle zun pa ,, om te lenen dan heD:D


peteroliumkachel :face:


het volgende :face:


1,tapijt er af (zwarte stukken)
2,Gekleurde turkenmatten eraf.
3,platen halen (dikke 15 mm ofzo
4,Platen aan de muren maken en iets van 9mm mdf platen aan dak make,
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dekeetwtc.actieforum.com
Michelle

Michelle


Aantal berichten : 131
Punten : 141
Registratiedatum : 09-09-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Wezep

Glazenrekken + Plinten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glazenrekken + Plinten   Glazenrekken + Plinten Icon_minitimedi okt 27, 2009 9:09 am

heey

het ziet er al mooi uit he Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy

Tommy


Aantal berichten : 141
Punten : 174
Registratiedatum : 09-09-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Wezep

Glazenrekken + Plinten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glazenrekken + Plinten   Glazenrekken + Plinten Icon_minitimezo nov 01, 2009 9:17 am

jah idd!Very Happy ziet er netjes uit 8) alweer een stukje verder gewerkt :twisted:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Glazenrekken + Plinten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Glazenrekken + Plinten   Glazenrekken + Plinten Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Glazenrekken + Plinten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ~>De keet Wtc :: Nieuws-
Ga naar: